Jocs Florals de Catalunya

El passat dissabte 11 de juny es va celebrar la final dels Jocs Florals escolars de Catalunya i la Lucía Barriga va ser la nostra representant doncs va quedar finalista en la fase territorial.

La cerimònia es va celebrar en les instal·lacions de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya i van estar presents diferents membres del Departament d’Educació. També va haver l’actuació d’uns estudiants de l’Escola de Música de Terrassa i, com no, la tradicional entrega de premis.

La Lucia, aquesta vegada, no va guanyar però va gaudir d’una bona experiència i, fins i tot, es va poder fer una fotografia amb la Consellera d’Educació.

Moltes felicitats, Lucia!! Arribar aquí ja és un gran premi! Enhorabona!!20160611_133418_resized (1)