HALLOWEEN 2021

HALLOWEEN
-2021 6è A-

El passat divendres 29 d’octubre vam celebrar Halloween a l’escola i per fer-ho de la millor forma vam distribuir el dia de la següent manera:

El dijous a plàstica vam fer un munt de treballs manuals, anàvem per grups. Jo només em vaig posar amb la Berta i vam fer una carabassa, un altre grup va fer un fantasma molt bonic, un altre una calavera amb els ulls de purpurina…  Després la carabassa la vam penjar pel passadís amb el fantasma que el van posar a la finestra.

El mateix dia 29 a primera hora vam anar als jardins d’Andalusia que és un parc al costat de l’escola, i vam fer tres jocs. Aquests jocs eren: Vampir, Zombies VS Plants i l’Atrapa el fantasma.

Vampir: el vampir es tracta que una persona fa de vampir/a i és el/la que la pilla,
llavors les altres persones han de preguntar-li l’hora a l’home llop (l’home llop és un altre/a jugador/a) quan aquest/a digui que són les dotze el/la vampir/a sortirà a pillar, l’objectiu és que tots acabin sent vampirs.

Zombie VS Plants: hi ha 2 equips, l’objectiu és eliminar a tots els components de l’equip contrari. Quan et dóna la pilota i quedes eliminat/da has d’anar al camp de l’equip contrari i intentar eliminar algú.

Atrapa el fantasma: hi ha 2 equips, cada jugador de cada equip tindrà un número i quan la persona que té el mocador (el/la professor/a) digui un número les persones que tinguin aquell nombre aniran pel mocador.

A la tarda ens vam ajuntar tot el cicle superior al pati per veure els balls que van preparar els/les participants. El meu grup va guanyar el premi a la millor disfressa. De premi ens van donar una bossa amb llaminadures i un val de mig punt més per qualsevol examen. Vam estar 10 minuts pel pati i vam anar cap a casa.

Ho vam passar molt bé!

Iris Castro Vega

HALL-O-WEEN 29-11-21

Durant el dia de Halloween vam estar fent activitats amb tota la classe. Per exemple:

L’Atac Vampir: consisteix en el fet que l’home llop, és un jugador/a, li diu al vampir, un altre jugador/a, l’hora fins que són les 12:00 p.m que és l’hora en què el vampir es desperta i ha de pillar a tots els jugadors/es. El lloc acaba quan tots estan pillats.

El Caça Fantasmes: els jugadors/es es divideixen en dos grups, després, cadascun tria un número de l’1 a l’11 i quan el que subjecta el mocador diu en veu alta un número dels jugadors han d’anar a aconseguir el fantasma. Enxampar al que ha agafat el mocador val mig punt, tornar al teu lloc sense que et pillin val un punt. Guanya qui té més punts.

Plantes vs Zombies: els jugadors/es es divideixen en 2 equips, en el joc has d’eliminar a tots els jugadors/es de l’equip contrari. Quan et dóna la pilota, quedes eliminat/da i has d’anar al camp de l’equip contrari per intentar eliminar a algun jugador.

Després vam escoltar històries de terror com la de l’home llop, també vam veure històries a la pantalla com Sonic.exe o Peppa pig.exe.

A la tarda els participants del concurs de Halloween vam ballar les coreografies que vam fer.

Avall hi ha l’enllaç dels balls, jo sóc el ninot de la màscara blanca del grup 4:

Ball grup 1 Lluita princeses Disney

Ball grup 2 Harley Quin

Ball grup 3 Espantaocells

Ball grup 4  Història de por

Ball grup 5 Zombies

Ball grup 6 Trident Zombie

I va guanyar el meu grup i el grup 1!!!

HO VAM PASSAR SUPER BÉ!!!

Nicolàs Duarte

6èA CLIMATE GUARDIANS.