ESTÀS PANTALLAT?

El dimarts 10 de març, els alumnes de sisè, vam participar a l’activitat: Estàs pantallat?

El programa Estàs pantallat? és una iniciativa d’Educació per a l’Acció Crítica per promoure al cicle superior de primària i primer cicle de secundària la reflexió i l’ús responsable de les tecnologies de la informació, la comunicació i el lleure.

Consta d’una obra de teatre educatiu i unes propostes didàctiques pel treball a l’aula i amb les famílies, per intervenir en continguts, actituds i aptituds associades a les consoles de joc, els xats, el mòbil i la televisió.

L’obra de teatre educatiu realitzada per dos professionals té sentit educatiu per sí mateixa. Tanmateix un abordatge previ o posterior per part de l’equip de mestres o el professorat millorarà el seu impacte.

Aquest material didàctic és una eina perquè l’equip del centre educatiu reforci i complementi l’obra,mitjançant activitats per realitzar amb l’alumnat i promoure la implicació de la família. El paper d’aquesta serà fonamental a l’hora de fomentar l’ús responsable dels infants amb les TIC.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *