Erasmus+dia 3: Job shadowing i visita a Porec i Motovun

Ja som a la meitat del nostre viatge!!!

Aquest matí, en arribar a l’escola, hem anat a classe de música amb les nenes i nens de 3r. Per començar hem fet percussió corporal, després han treballat una cançó de tardor d’origen espanyol i, per acabar, nosaltres els hi hem cantat el sol solet. Ha estat molt divertit!!!

En acabar, la Samanta, ens ha estat explicant com organitzen ells el projecte Erasmus+ a la seva escola i, després, hem anat a la classe de 7è a explicar-los-hi les tradicions més típiques de Catalunya. Quan els hi hem preguntat que coneixien del nostre país, a que no sabeu que han dit?? Doncs el Barça i Messi!! Els hi han agradat molt les nostres tradicions i les galetes que els hi hem portat.

Per acabar la jornada a l’escola, hem pogut assistir a una classe d’anglès amb les noies i nois de 5è. Estaven treballant les relacions de parentiu i han fet un joc molt divertit: tenien tot de paraules a la pissarra, tots tancaven els ulls i la mestre en feia desaparèixer una i, quan es giraven, havien de descobrir quina faltava.

Després de dinar, hem agafat el cotxe i hem anat a visitar dos dels pobles més populars de la península d’Istria. Primer hem anat a Porec, una ciutat costanera a uns 40 Km de Rovinj on hem descobert una exposició de Banksy que ens ha agradat molt i, més tard, ens hem arribat a Motovun, un municipi d’origen Celta del centre de Croàcia situat damunt d’un turó i que és famós per les seves tòfones i el seu vi.

Avui hem viscut un munt d’experiències enriquidores!! tenim  molta sort de poder ser aquí!!

Demà us seguirem explicant les nostres aventures a Croàcia.

Marc, Mireia i Cris

Fes click a la foto per veure el vídeo