Erasmus+ mobilitats

Aquest mes d’octubre es presenta molt actiu en mobilitats Erasmus+, especialment entre els dies 17 i 28.

Els docents Marc Torres, Cristina Valero i Mireia Puig faran una mobilitat Job Shadowing a l’escola Jurja Dobrile al poble de Rovinj a Croàcia. Es tracta d’un centre amb molta experiència en programes transnacionals del que esperem aprendre sobre metodologia cooperativa a l’aula.

Per altre banda, la mestra Pilar Cervelo marxarà a la ciutat de Florència per fer un curs estructural sobre metodologies integrades a l’aula de projectes de la mà de Europass Teacher Academy.

Estem desitjant que tots ells ens portin molts aprenentatges transferibles a l’escola i que ens facin millorar l’excel·lència educativa amb propostes d’èxit i de qualitat. Aquesta és una de les fites principals de la transnacionalitat, l’aprofitament de l’espai Europeu d’Educació com a font inesgotable d’inspiració pedagògica, didàctica i d’innovació.

Per últim, ens omple de goig rebre a la mestra Anja Wilke procedent de l’escola Wasserkamp GründSchule en la modalitat de Teacher assignment, és a dir, docència en un altre escola d’un país europeu beneficiari d’Erasmus+.

So, let’s go and learn teachers and students! Connecting Europeans, making our networks bigger and bigger!