Erasmus+ Dia 2:BENVINGUDA A WASSERKAMPSTRASSE GRUNDSCHULE

Avui hem encetat el nostre periode d’aprenentatge per observació a l’escola Wasserkampstrasse Grundschule.

Hem assistit a diferents sessions al llarg del matí amb la docent Anja Wilke, responsable del projecte al centre: una sessió “Walk and Talk” amb l’escenari d’un parc preciós, i dues sessions de CLIL on els infants de 4t elaboraven uns pops amb llana.

Hem fet una pausa per dinar amb l’Anja i la coordinadora regional. Hem abordat temes molt interessants, tots ells relacionats amb les diferents fòrmules que tenim als nostres països per apropar a l’alumnat al concepte “European Citizens”. Coincidim en què els projectes Erasmus són la clau de l’èxit: Enriching lives, opening minds”.

Després d’un deliciós dinar, hem retornat a l’escola. Hem participat en una jornada de difusió Erasmus per a famílies. La nostra col·lega, ha fet mobilitats virtuals amb nens i nenes de 8 anys amb una altre escola d’Irlanda. Una experiència que els pares i mares de l’escola han valorat molt positivament.

Ens hem afegit a un petit refrigeri i hem conversat amb alguns membres de la comunitat educativa.

Un dia intens i ple d’aprenentatges!