Erasmus+ dia 1: Coneixem l’escola Jurja Dobrile

Ahir a la tarda vam arribar a Rovinj procedents de Venècia per començar el nostre job shadowing.

Rovinj és un poble pesquer de  79 km²  i uns 15.000 habitants que es troba a la costa oest de la península d’Istria, al nord de Croàcia. Al poble hi ha dues escoles, la Jurja Dobrile Rovinj i la Scuola Elementare Vladimir Nazor, nosaltres centrarem el job shadowing a la primera.

Aquest matí hem anat a conèixer l’escola, ens ha rebut la Samanta i ens ha explicat com funcionava el centre. El que més ens ha sorprès és que no tots els nois i noies fan el mateix horari, l’alumnat de 1r, 3r, 5è i 7è entra a les 8:00 i surt a les 12:00, mentre que el de 2n, 4t, 6è i 8è fan de 12:20 a 16:00, sorprenent, oi?? Un altre fet curiós és que comparteixen les aules, és a dir, els alumnes de 2n, com que van a classe al segon torn, ocupen la classe que han fet servir els de 1r al torn anterior.

Després d’esmorzar hem anat a visitar l’escola i hem pogut veure en directe una classe de llengua Croata dels nois i noies de 4t.

Quan han acabat les classes hem marxat a dinar i a visitar aquest bonic poble.

Aquí unes imatges del dia d’avui.

Demà més!!

Marc, Mireia, Cris