Els telèfons mòbils entren a l’aula per quedar-s’hi

Tertulia al programa El món a RAC1 sobre l’ús dels telèfons mòbils a l’escola.

Els mòbils, quan van sortir al mercat, estaven absolutament prohibits a escola, i sobretot a classe, perquè distreien. Avui, en canvi, el Departament d’Ensenyament ha enviat instruccions a les escoles perquè els alumnes facin servir el telèfon mòbil a classe i ho aprofitin com a eina educativa. N’hem parlat amb la Meritxell Ruiz, directora general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa. Amb ella, l’Oriol Rodón i el Toni Aparicio, director i professor de l’Institut Joaquima Pla i Farreras de Sant Cugat, i la Lídia Tiessler, alumna del centre, que ens han explicat com es conviu amb els mòbils a l’aula.

1. Gaspar

¡¡ Creo que es un error !! Por que el filtrado de mac no es efectivo y menos cuando usan su propia cobertura… Pero bueno… Hay que ver por donde sale. Todo es probar.