ELS FÈNIX CITIES CANTEM “RAP”

Hola,som els Fénix Cities,i us volem explicar com i per què hem fet quests raps o cançons.

Una tarda, a ensenyaments alternatius, vam estar parlant de com ens sentim a l’escola quan ens relacionem amb els companys i companyes… vam veure que hi ha actituds dels altres que ens fan sentir bé i d’altres que no. Entre tot el grup vam omplir una graella amb totes aquelles coses el que no ens agrada que ens passin a l’escola. Després, cada equip, vam triar dues situacions de la graella i vam inventar cançons amb estratègies i consells per intentar canviar la nostra manera d’actuar i evitar que aquestes coses que no ens agraden segueixin passant.

Entre l’11 i el 24 de novembre vam gravar totes les cançons i ara us pengem aquest vídeo per que volem compartir-les amb tots i totes vosaltres.

Esperem que us agradin i que uns ajudin a canviar totes aquelles maneres d’actuar que no ens agraden.

Ainhoa Zurita i Ainhoa Carrasco