Convocatòria de Beques per acitivitats extraescolars curs 2015-16

L’Ajuntament del Prat ha posat en marxa una nova convocatòria de beques per facilitar l’accés a activitats extraescolars de lleure, esportives, culturals o artístiques a tots els infants de la ciutat.

L’objectiu és que cap nen o nena quedi exclòs, per motius econòmics o socials, de fer activitats extraescolars de lleure, esportives, culturals, musicals o artístiques el proper curs.

Les beques van dirigides als infants i adolescents empadronats al municipi que hagin nascut entre els anys 2000 i el 2012 (ambdós inclosos) o aquells que estan escolaritzats en l’etapa d’educació obligatòria i que vulguin realitzar alguna activitat extraescolar en un centre educatiu o en alguna de les entitat adscrites al projecte.

Les beques són per a les activitats extraescolars que organitzen les AMPA, les associacions esportives escolars dels centre educatius, l’Escola Municipal de Música, l’Escola d’Arts, les entitats de la ciutat o els cursos de natació organitzats per l’Ajuntament.

Es becarà només una activitat per infant. Aquests ajuts són incompatibles amb altres ajuts de l’Ajuntament.

Les beques es podran sol·licitar de l’1 al 9 d’octubre a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC).

Guia CIUTADA_2