CELEBREM LA CASTANYADA!!

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana ha estat molt especial: dilluns vam fer panellets, dimecres vam marxar a conèixer el bosc de Can Putxet i divendres, per posar fi, hem celebrat  la festa de la castanyada.

Al matí hem fet una divertida gimcana, per equips, on hem pogut trobar unes castanyes especials amb les que hem confegit 5 paraules de coses que porta la castanyera (camisa, faldilla, mocador, cistell i davantal). Després hem fet uns trencaclosques d’aquests objectes i quan ho hem aconseguit, hem buscat a la castanyera per tot el pati. Finalment, l’hem trobat a l’entrada de l’escola.

Ha estat una gran sorpresa trobar-nos a la castanyera a l’escola amb tota la feina que tenia divendres perquè havia perdut el marremeu!! Ens ha portat de la muntanya un regal: un conte sobre peixos!!!

Hem fet un esmorzar de tardor molt dolç i especial i després hem ballat i cantat cançons.

Ha estat un dia esgotador però molt divertit!!! Ho voleu veure?

CASTANYADA