Celebració dia Mundial del Medi Ambient

5 de juny

Com cada any, dins el marc de la celebració del dia Mundial del Medi Ambient ( 5 de juny 2016) es proposen diferents activitats per  a què les escoles hi participin. Aquest curs la proposta d’ ESenRed ( Red Estatal d’Escoles per la Sostenibilitat) és que cada centre faci una foto ( de tota escola, d’un grup/classe, dels delegats, de les famílies,……..) amb un missatge relacionat amb la sostenibilitat.

La nostra escola com a centre adherit a la XESC (xarxa d’escoles per a la sostenibilitat de Catalunya) ha volgut participar amb la pregunta següent:

Si no és ara quan reduirem la quantitat de residus?

Dins el nostre Projecte “Aprenem amb materials reciclats”

Aquí us deixem la FOTOGRAFIA de la nostra participació