CARNAVAL, CARNAVAL…

Benvolgudes famílies,

Hem passat una setmana plena de moltes emocions i experiències amb la temàtica del Carnaval i les seves consignes.

Divendres passat, el Rei Carnestoltes va visitar la nostra escola i ens va deixar unes ordres a complir ben esbojarrades:

Per Dijous Gras hem fet un esmorzar ben especial!. I5 ha preparat pa amb oli, pa amb tomàquet, pa amb tomàquet, oli i sal… per després compartir amb I3 i I4, acompanyat de truita de patates i botifarra d´ou. Estava tot ben deliciós!!!!

Portem setmanes preparant les nostres disfresses i la nostra coreografia amb la col·laboració de les famílies a l’aula. Divendres ens vam convertit en autèntiques “tortugues” i vam fer la nostra coreo “El Baile de Pepo” amb molt d’èxit. Tothom ho vam fer genial!!!!!

A la tarda vam fer una gran festa al pati d’Educació Primària on vam ensenyar les nostres disfresses a la resta de l’escola i vam ballar.

Us compartim un petit recull fotogràfic de tots aquests dies. Esperem que us agradi!

VOLEM AGRAIR LA COL·LABORACIÓ DE TOTES LES FAMÍLIES QUE ENS HEU AJUDAT A FER-HO POSSIBLE.