APADRINEM LA NOSTRA PLANTA AROMÀTICA

Hola de nou!!

Les noies i els nois de la classe dels Wind, cada dimarts a l’hora del pati, ens encarreguem de tenir cura de l’hort de l’escola. Per torns, aquest dia, traiem les males herbes, reguem,  vigilem que la compostadora es mantingui en bones condicions… vaja, vetllem per tal que, tots i totes, puguem gaudir d’un hort en bones condicions.

Aquesta setmana, com totes les classes de l’escola, hem plantat la nostra planta aromàtica. Hem triat una planta de camamilla, esperem poder veure-la créixer forta i valenta!!!

Com a anècdota dir-vos que l’hem batejat amb el nom de Simba, a veure si endevineu per què. Si no ho descobriu i teniu curiositat per saber-ne el motiu pregunteu a les noies i els nois de la classe dels Wind jijijiji.

Aquí us deixem unes fotos del gran moment. Esperem que us agradin.

Fins a la propera!!!

Classe dels Wind