Activitat sobre el Consell dels Infants

El dimecres 4 de maig, va venir a l’escola una noia del Consell dels Infants. El Consell dels Infants és l’òrgan de participació dels infants a la ciutat format per alumnes de 6è i de 1r d’Eso. Van venir a explicar-nos com funcionava i a dir-nos que, el curs vinent, un alumne de 6è de l’escola (o sigui, un dels que ara fem 5è) en podia formar part.

El que vam fer primer és  enganxar-nos un post-it a la samarreta amb el nostre nom, seguidament ens van dir que posessim a una fulla el que nosaltres creiem que significava participar. Vam fer uns jocs, consistien en que ens feien unes preguntes i nosaltres haviem de dir si decidiem molt, poc o a vegades a casa, a l’escola i al poble. Vam veure que, en general, creiem que deciciem poc i que ens agradaria poder decidir més.

Al final ens van proposar si volíem participar al Consell dels Infants per poder decidir més coses a nivell de població i ens van deixar els fulls d’inscripció, Entre totes les noies i els nois de l’escola que hi vulguin participar es sortejarà qui serà el nostre representatnt.

Ens ho vam passar molt bé durant tota l’activitat. Us deixem unes fotos que així ho demostren!!!

Miguel,Aleix i Marc .T