2n dia Erasmus+: Pianello Val Tidone

Avui hem passat el dia a l’escola Istituto Comprensivo di Pianello. L’escola està composada per 3 edificis: Escola d’Infanzia, Primaria i Secondaria amb alumnat comprès entre els 3 i els 14 anys.

La rebuda per part de l’equip docent i alumnat ha estat molt emotiva. Esperaven la nostra visita i ens hem sentit molt acollits per part de toth@m.

El resum del dia ha estat el següent:

Benvinguda institucional i bufet d’acollida per part de la Directora i l’staff d’administració.

Visita a les aules de secundària on l’alumnat de diferents nivells ha presentat la seva escola fent ús de la llengua castellana.

Visita a les aules d’Ed Infantil. Hem compartit un àlbum il·lustrat amb els més petits, ens han cantat cançons i els hem acompanyat a fer l’àpat de migdia. Hem compartit un menú deliciós a la cantina de l’escola!

Visita a les aules de Primària: sessió aula STEAM (ozobot i code) i sessió de geografia amb suport digital de tauletes als cursos 4t i 5è respectivament.

Us deixem una petita mostra del viscut!