25N DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Per commemorar el 25 de novembre,  dia internacional contra la violència de gènere.

A nivell l’escola, es van preparar diferents activitats, les quals es van anar treballar durant aquell dia.

Vam començar amb un taller amb famílies. Els nens i nenes de la classe de 2nB van convidar a les famílies a participar a un taller de manualitat, i així ajudar als infants a la realització de les xapes, amb l’estampació de les nostres pròpies mans sobre paper blanc. Les vam complementar amb paraules boniques, d’amor.

A continuació vam veure un curt, el qual ens va fer reflexionar i conversar sobre diferents valors.

A continuació , vam escriure sobre pòsits de colors ,diferents paraules i missatges reivindicatius per enganxar-los a un mural col·lectiu, on tota l’escola feia les seves aportacions.

Per finalitzar les activitats d’aquell dia, a la tarda ,vam sortir al pati a escoltar la lectura d’un manifest.