REPTES DE COLPBOL A EDUCACIÓ FÍSICA

Hola a tothom!

L’alumnat de l’Institut de les Salines ens han proposat uns reptes per iniciar-nos al Colpbol.

Ens han enviat un vídeo amb diverses propostes i nosaltres hem fet votacions per escollir els reptes que més ens han agradat.

La nostra classe ha volgut fer les següents propostes:

– Que no caigui a terra la pilota i el joc de punteria, en el qual havíem de colpejar la pilota de Colpbol amb la palma de la mà per introduir-la dintre d’un cèrcol.

El repte que més ens ha agradat ha estat el de “que no caigui la pilota” perquè el de la punteria ens ha costat una mica més. Al principi no aconseguíem fer molts tocs seguits, però després gràcies a la pràctica i al treball en equip hem pogut arribar a fer fins a 14 tocs continuats.

Ha fet dies de pluja i de molt d’aire, la qual cosa ens dificultava el control de la pilota i ens havíem d’entrar al gimnàs. No obstant això, hem pogut gaudir de l’experiència. Hem fet els reptes, jocs, guerra de pilotes i inclús partidets.

Amb la pràctica hem après dels nostres errors i hem agafat més confiança i seguretat en les nostres accions, ja que al principi tocàvem la pilota amb el peu, la reteníem amb les mans, fèiem passades o la colpejàvem amb el puny, la qual cosa no estava permesa.

Pensem que és important llençar la pilota de manera controlada. A més a més, hem vist que si la llences alta et dona més temps a reaccionar.

En aquestes propostes és molt rellevant coordinar-nos, comunicar-nos, concentrar-nos, animar-nos i aprendre a treballar en equip. També és important no posar-se les mans a les butxaques perquè hem d’estar preparats i preparades per rebre la pilota.

Ha estat molt divertit i ens ha ajudat a millorar el colpeig, per això ens agradaria tornar-ho a repetir.

Esperem que el pròxim any ens continuïn oferint més reptes perquè tenim moltes ganes d’avançar amb el Colpbol.

Per cert, us aconsellem que ho proveu perquè és molt divertit i a més a més, el bot de la pilota és tan dinàmic que no fa mal. Animeu-vos!

Aquí us deixem una mostra.

L’alumnat de 4t A i la mestra d’EF.