Apadrinament dels Diables de la Riera

El coneixement del patrimoni local des d’un punt de vista històric, artístic, cultural, natural i científic és important per fomentar la implicació dels alumnes en el territori i la societat. El programa “Apadrinem el nostre patrimoni” es basa en la idea de l’apadrinament per part d’un centre educatiu d’un element del patrimoni monumental, cultural immaterial o natural.

La nostra escola apadrina Els Diables de la Riera amb un seguit d’activitats que s’aniran desenvolupant al llarg de tres cursos.

Aquí us deixem un recull de fotografies de les xerrades, amb mostra de foc, que han començat a fer avui el grup de Diables de la Riera. Feu clic a la imatge i aneu a l’apartat “Tots els cursos” i a l’àlbum “Xerrada dels Diables de la Riera”