Cros escolar de Rubí

El diumenge 14 d’abril es va celebrar el 44è Cros Escolar de Rubí  als circuits habilitats a la zona de l’estadi d’atletisme de Can Rosés.

Dins el Cros Escolar, s’organitzen curses de diferents distàncies, entre 800 i 3.010  metres, en funció de l’edat de les persones participants. A banda, es convoca una cursa open per a nascuts el 2005 i anteriors. En total, la jornada consta de 6 curses, corresponents a les diferents categories d’edat.

Els alumnes H.D. de 2n, l’A.P. de 6è i la nostra mestra d’Educació Física, Mariví, van fer podi. Felicitats a tots els participants!