etwinning

Des de fa dos cursos, els mestres d’anglès de l’escola es formen per dur a terme projectes amb la plataforma europea etwinning.

Mitjançant aquesta plataforma, tenim l’oportunitat de desenvolupar projectes en comú amb altres escoles d’arreu d’ Europa, amb l’anglès com a llengua vehicular.

Dediquem una hora setmanal a cicle mitjà per treballar aquests projecte de la mà d’altres escoles de països com Turquia o Polònia. La temàtica sempre va molt lligada als valors de sostenibilitat, medi ambient o temàtiques interdisciplinars per treballar també l’àmbit artístic.

Aquest any hem rebut el segell de qualitat etwinning i seguim amb la formació de mestres per tal de treballar cada vegada més amb aquesta plataforma que ens permet formar part d’una xarxa internacional, amb l’objectiu de poder formar part del projecte Erasmus en els propers cursos.