First Lego League Girona 2021

Avui l’equip Red Hot Chili Estanys ha participat a la First Lego League Girona. A més de resoldre els reptes proposats amb el robot, també ha defensat el seu projecte: “Ballaforma”, una plataforma de ball per posar al pati de l’escola perquè els alumnes puguin fer exercici mentre es diverteixen.

L’equip ha acabat 5è de 16 equips a la taula de competició i ha obtingut el primer premi al projecte científic.

També ha representat a l’escola l’equip d’Arobot, format per exalumnes, que ha obtingut el primer premi al guanyador, obtenint així una plaça per a la final nacional.

Molt bona feina nois i noies, sou uns cracks!!

si voleu conèixer millor els dos projectes podeu clicar als enllaços de sota:
Ballaforma (Red Hot Chili Estanys) –  Arollbot (Arobot)