Centre de Recuperació de Tortugues de l’Albera

Com a cloenda de l’activitat d’educació ambiental que la policia municipal duu a terme a l’escola, els alumnes de 5è han fet una interessant visita al Centre de Recuperació de Tortugues de l’Albera. Aquesta activitat ha estat subvencionada per l’Ajuntament.

Els objectius prioritaris d’aquest centre són la cria en captivitat de la tortuga mediterrània, espècie que manté a la serra de l’Albera la darrera població natural de la península Ibèrica, i de la tortuga d’estany per tal de ser alliberades als seus hàbitats naturals i recuperar-ne les poblacions.

Moltes gràcies a la Policia Local de Platja d’Aro per organitzar aquesta sortida.