XIX PREMI PILARÍN BAYÉS

Els alumnes de cicle mitjà i de cicle superior han participat al XIX premi de contes Pilarín Bayés. La temàtica d’aquest any és La salut mental, el benestar emocional de gran i petits. A les aules, abans de començar a escriure els contes s’ha parlat d’emocions, de malalties, de diversitat. Cada curs ha decidit el seu conte  finalista i un jurat format per mestres de l’escola ha triat el conte guanyador.

De la categoria de Cicle Mitjà la guanyadora ha estat: l’Anna Rodríguez i de Cicle Superior el guanyador ha estat l’Adrià Sánchez. Enhorabona als finalistes i als guanyadors!!!!

A la fotografia podeu veure els finalistes de cada aula i els guanyadors