Xerrada sobre el Mosquit Tigre pel alumnes de 5è

Aquest matí, un tècnic del Programa de Vigilància del Mosquit Tigre, ens ha explicat la biologia general dels mosquits, les característiques del Mosquit Tigre, el motius pel seu control i les mesures preventives que hem de tenir en compte.

Al finalitzar la xerrada ens ha entregat un kit de mostreig d’aigües per cada alumne. Des del laboratori, a la primavera, farem un mostreig del nostre entorn per esbrinar si hi ha cries de Mosquits Tigre. El kit conté :

-1 safata

-1 pipeta

-2 tubs

-1 díptic amb mesures preventives i la fitxa a omplir corresponent a la informació  del lloc de recollida de les mostres

Ha estat molt interessant !!! Si voleu veure´n les fotografies, entreu i cliqueu el mosquit.