Visita de l’escriptora Laia Longan

Avui ha vingut la Laia Longan, escriptora del llibre “En Lluc i en Fred DeSucre a l’illa invisible”, que han llegit aquest curs els alumnes de cinquè.

El primer que ha fet ha estat explicar-nos la seva trajectòria professional i algunes vivència personals. Després, els alumnes li han pogut formular totes les preguntes que s’havien preparat prèviament. Han gaudit d’allò més, ja que és un privilegi poder preguntar curiositats d’un llibre que has llegit a la mateixa escriptora. Finalment, s’ha ofert a signar els llibres de tots els alumnes.