Visita biblioteca municipal

Aquesta setmana l’alumnat de quart ha gaudit d’una estona amb l’escriptora Anna Gasol, autora del llibre Vivim en una crisi Bufa, quins embolics, avi Mateu! que recentment hem llegit a l’aula.

La trobada ha tingut lloc a la Biblioteca Municipal del nostre poble i ens ha explicat la seva trajectòria professional i algunes vivències personals. Després, l’alumnat ha pogut formular totes les preguntes que s’havien preparat prèviament a l’aula.

Ha sigut un plaer poder conèixer en primera persona l’autora del llibre i la feina d’una escriptora professional.