VAGA 14 de febrer

CARTA ALS PARES I MARES

Benvolguts, benvolgudes,

El dia 14 de febrer una gran part de l’equip docent del nostre centre participarà activament en la vaga de professorat convocada unitàriament per tots els sindicats representatius de l’ensenyament públic. Donat que no es podrà atendre correctament l’alumnat, no hi haurà classe aquest dia; per tant l’escola restarà oberta en règim de serveis mínims.

Fem aquestes demandes perquè:

1. No volem un sistema educatiu que segregui l’alumnat pel seu origen socioeconòmic.

2. Volem una inversió del 6% del PIB en educació com a mínim.

3. Volem més places públiques 0-3 i de formació per a les persones adultes.

4. Volem suports educatius a les famílies.

5. No volem la gestió privada dels centres públics.

6. Volem una direcció dels centres basada en la participació, la capacitació, el treball en equip, els estímuls professionals i lideratge compartit.

7. Volem un increment del nombre de professionals que treballen als centres per poder rebaixar les ràtios i donar una atenció més personalitzada als alumnes.

8. No volem la desregulació de les condicions laborals dels treballadors de l’educació ni la selecció del professorat per part de les direccions dels centres públics.

9. No volem condicions laborals diferents per a treballadors que fan la mateixa feina.

10. Volem el reconeixement social i econòmic de la tasca docent.

Us demanem, doncs, que entengueu i compartiu amb nosaltres el rebuig a les bases d’aquesta Llei, ja que afecta tothom: professorat, pares i mares, i societat en general. I us convidem a participar activament en aquesta campanya a favor d’una escola pública, laica, gratuïta, coeducativa, democràtica i de qualitat per a tothom, i per la redacció d’una nova llei que posi els recursos necessaris per tal de millorar-la i no pas desmantellar-la.