Trobada Comitès Ambientals

El passat dimarts, els alumnes que formem  els Comitès Ambientals de les escoles del Baix Empordà,  vàrem  participar, com ja és habitual, en l’acció conjunta que portem a terme cada any. Aquest any l’acció s’ha centrat en valorar l’estat de diferents trams de la Riera de Molins (Calonge) pel que fa a la:

• Qualitat de l’aigua (color, olor, transparència, presència/absència bioindicadors.
  • Qualitat de les ribes (continuïtat i connectivitat bosc de ribera, susbtrat…
  • Presència de fauna i flora autòctona.
  • Presència de fauna i flora al·lòctona- invasora.

La sortida ha estat molt profitosa i, entre altres aspectes, hem après a analitzar la qualitat de l’aigua i a identificar la presència de flora i fauna invasora.