Treball de final de grau: Els videojocs a l’escola

Com cada curs la nostra escola acull estudiants del Grau de Mestre/a de la UdG i per tant formem no només els petits sinó també ajudem amb la formació dels futurs mestres. Com ja sabeu, és un objectiu de la nostra escola estar sempre al capdavant en innovació educativa i hem anant introduint mica en mica l’ús dels videojocs i la realitat virtual a les classes. És per això que us demanem que ens col·laboreu responent la següent enquesta sobre l’ús del videojocs per part dels alumnes de l’escola i que forma part del treball de final de grau del nostre practicant Jonathan Puigneró.

Enllaç enquesta