ROCAMARE A CICLE MITJÀ

La setmana del 19 al 23 d’octubre, els alumnes de cicle mitjà van rebre la visita dels monitors de Rocamare. Ens van ensenyar coses molt interessants!

Cliqueu a notícia completa

El dia 22 vam anar a un petit bosc cobert d’arbres. Vam agafar tres tipus de plantes i vam crear la nostra olor del bosc.

Vam dibuixar el bosc com si fóssim ocells i vam sentir els sons de la natura amb els ulls tapats.

A l’escola vam dibuixar les fulles que havíem trobat.

Vam fer un teatre al porxo i a la biblioteca sobre com cuidar la natura.

El dia 23 van sortir al costat del cole a una petita zona de vegetació a buscar animalets amb pots i lupes per estudiar-los.

Ens van ensenyar moltíssimes coses i sobretot que la natura és molt important i que cal utilitzar les tres R: RECICLAR, REDUÏR I REUTILITZAR!

Alumnes de Cicle Mitjà