Reptes cooperatius d’atletisme

En motiu del dia Mundial de l’Activitat Física l’alumnat de 5è ha participat en el projecte “Reptes cooperatius d’atletisme” promogut pel SEBE i El Consell Esportiu del Baix Empordà.

Ens van proposar 10 reptes cooperatius relacionats amb l’atletisme. Amb grups de 5 vam escollir un repte i el vam intentar superar. Alguns ho van aconseguir i d’altres no.

Com a cloenda vam participar a la xerrada online amb la corredora de muntanya d’elit Sheila Avilés que ens va explicar la seva experiència i tot el que comporta ser una atleta professional.