Reciclem, Reduïm i Reutilitzem!

Els alumnes que formem el Comitè Ambiental de l’escola, com bé sabeu, estem convençuts de la importància de la gestió de residus; és per això, que volíem buscar la manera de fer arribar, a tothom, la nostra preocupació i se’ns va acudir fer un vídeo, curtet i simpàtic, recordant aspectes importants per contribuir a cuidar el nostre entorn. Tant els diàlegs, com el material, com el guió ha estat cosa nostra. Les mestres, únicament, ens han acompanyat durant tot el procés. Si el voleu veure heu de clicar a la part dreta d’aquesta web, on diu “ESCOLA VERDA”. Esperem que us agradi i, sobretot, que poseu en pràctica el que us expliquem en ell.

I ja sabeu: A PRACTICAR LES TRES R !