Projecte: ‘Jo de gran vull ser com tu’

Aquesta setmana els alumnes de 6è, hem dut a terme el projecte “Jo de gran vull ser com tu”, ideat i concebut per la FOEG i amb el suport del Departament d’Ensenyament, la Diputació de Girona i el Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat.

Aquest projecte te l’objectiu d’apropar la figura de l’empresari i els seus valors a l’escola, i els nens i les nenes a les empreses.

Dimarts vam tenir la visita de l’empresari Raül Ferragut de l’empresa del sector informàtic ESOLVO i avui hem anat a l’empresa de taps de suro FRANCISCO OLLER de Cassà de la Selva.

Ha estat una gran experiència!