PROJECTE “ELS LLEOPARDS” P5A

Bon dia famílies!!!

Els alumnes de P5A hem triat el lleopard com a protagonista del nostre projecte, que durem a terme durant tot el curs.

Entre tots hem pensat què sabem i què volem saber sobre aquest animal ferotge que tant ens agrada.

Les famílies ens han ajudat a buscar joguines, llibres, disfresses….. i les hem portat a l’escola per compartir-les amb els nostres companys/es.

A més a més anem buscant informació i fent altres activitats per aprendre moltes curiositats sobre aquest felí: on viuen, què mengen, quines característiques físiques tenen….

A final de curs segur que serem uns experts en el tema!!!!!!

Si voleu veure més fotos cliqueu aquí.