Periodistes: Neteja del fons marí (informen: Carmen Giler i Jasmin Madrzyk)

El dia 6 de Juny els alumnes de sisè de les escoles Vall d’Aro de Castell d’Aro, Fanals de Platja d’Aro i la nostra escola Els Estanys,

aniran a fer una neteja del fons marí a Cala Pedrosa.

Per fer aquesta activitat, ens acompanyaran les tutores, els municipals, monitors del medi ambient i el salvament marítim.

El cap de setmana anterior unes persones recullen deixalles per després ensenyar-les i adonar-nos de com encara els humans no tenim prou cura del medi ambient. Aquesta sortida servirà per observar el litoral de Platja d’Aro. Els mestres ho fan perquè creuen que educant els nens i nenes es podrà aconseguir un món millor.