Periodistes: Entrevista a la senyora Montse Lapido,cuinera de l’escola (informen: Adrià Marimon,Juan Carlos Ruiz i Laia Mata)

Hem decidit que farem una entrevista a la senyora Montse Lapido que és la cuinera de l’escola. Ella fa un ofici molt important: cuina i prepara el menjador perquè els alumnes puguin menjar.

Aquí teniu l’entrevista:

-Quin és el teu nom?

Montse Lapido.

-Quant temps portes treballant a l’escola Els Estanys?

Porto més de deu anys treballant a l’escola.

-T’agrada la teva feina?

Sí.

-Quines empreses et porten els diferents tipus de menjar?

Em porten la carn de Carntrias, la fruita i la verdura la porten de Badia, i el peix el porten de Friolisa.

-Com organitzes els menús?

Em donen un menú a principi de mes, i a partir d’aquí m’organitzo els dinars de cada dia, seguint les orientacions.

-Quina és la mitjana d’alumnes que utilitzen el servei de menjador?

La mitjana dels alumnes que utilitzen el servei del menjador és de 50 nens.

-Per a quines escoles cuines?

Cuino per la Llar de Platja d’Aro i Castell d’Aro, Escola Fanals i Escola Els Estanys de Platja d’Aro i Escola Vall d’Aro de Castell d’Aro.

-Quin és el plat que agrada més entre els alumnes?

El plat que té més èxit és l’arrós amb tomata.

I el que menys?

El que té menys popularitat és el peix.

Moltes gràcies pel teu temps.