PERIODISTES: (INFORMA: JÚLIA ARBAT I ORIANA FABRA) CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Els alumnes de l’Escola Els Estanys han participat al concurs “Lectura En Veu Alta”. S’ha fet per cicles : Cicle Mitjà i Cicle Superior. Han sortit dos finalistes de cada curs. La fase final es farà el 18 de març a Palafrugell.
De Cicle Mitjà són: finalista: Yohan Kraus de 4tA i de reserva: Nour Achghouyab de 3rB

I de Cicle Superior són: finalista: Júlia Arbat de 6èA i de reserva : Anastasia Houtenbos de 5èB.

Hem fet una entrevista als dos finalistes de l’escola:

-Com et vas sentir quan vas llegir davant dels professors?
-Yohan: Una mica estressat.
-Júlia: Nerviosa.
-Com et vas sentir quan et van nombrar finalista?
-Y: Estaba al·lucinat perquè no m’ho creia.
-J: Em pensaba que no guanyaria i em vaig sentir contenta.
-Que creus si no haguéssis guanyat?
-Y: Que no passaria res i que  l’important és participar.
-J: Crec que hagues guanyat un/a altre alumne/a.
-Que creus si guanyessis el concurs?
-Y: Estaria molt content, felicitaria als altres concursants per a ver arribat fins allà.
-J: Crec que em donarien un premi o una altra cosa.

Entreneu-vos bé i esperem que tingueu molta sort a la fase final.