PERIODISTES: COMITÈ AMBIENTAL D’ALUMNES DE L’ESCOLA VERDA.

Les periodistes informen:

Des del curs 2004/2005 l’escola Els Estanys som escola verda. Aquest és el primer que l’escola es fa un comitè ambiental d’alumnes. Les mestres que ho  fan possible són: la senyoreta Maria José Andrés, la senyoreta Marta Corominas, i en  substitució de la senyoreta Rosa Carballude,el Sr. Daniel Paul.

Sis alumnes són els que formen el comitè:Lucia Baena, Aaron AzzaKran, Sònia Valdepeñas, Alfonso Dormido, Víctor Moreno i Carmen Giler.   Els seus objectius són: Ensenyar a la resta d’alumnes a tenir cura del medi ambient. I fer-ne difusió mitjançant la intranet de l’escola.

L’horari d’aquesta activitat és el dimarts de 8:30 a 9.