Pensem Fort

Els alumnes de 6è han participat al “Pensem Fort”, un concurs de competències lingüístiques i matemàtiques que organitza l’Institut Ridaura per les diferents escoles de Castell-Platja d’Aro i Santa Cristina d’Aro.

El concurs es fa en el marc del Pla d’Excel·lència Educativa que funciona als centres de primària i secundària de la Vall d’Aro des del curs 2011-2012. Les proves que fa l’alumnat de primària estan dissenyades pels seus companys d’ESO amb la coordinació dels seu professorat. Es treballa l’ortografia i el lletreig, la llengua anglesa i també les matemàtiques a través de problemes que cal resoldre.

Aquesta inciativa pedagògica reforça els valors de l’esforç, la disciplina i els hàbits de treball personal tot respectant la singularitat dels estils d’aprenentatge de cada centre.
El concurs també esdevé una oportunitat per començar a familiaritzar-se amb l’institut.

Enhorabona nois i noies!