NXTWORK 2018 London

Aquesta setmana ens han convidat a Londres a realitzar una demostració de robòtica al NXTWORK 2018. Aquest esdeveniment ha estat organizat per Juniper Networks, una multinacional dedicada a sistemes de xarxes i seguretat. La seva seu principal està situada a Sunnyvale, Califòrnia.
Aquesta companyia celebra una conferència anual adreçada als clients, socis i analistes de l’empresa. Darrerament ha esdevingut un nou patrocinador global de la WRO (World Robot Olympiad), campionat de robòtica que l’escola Els Estanys ha organitzat a Platja d’Aro amb el suport de l’Ajuntament.

Hi hem assistit amb l’equip arobot infinity, format per exalumnes de l’escola. Han explicat com ha estat la seva experiència a la WRO i a la robòtica en general, en una presentació que han fet juntament amb Claus Christensen, director de la WRO Association. A més, durant les pauses, han realitzat exhibicions amb el robot a la taula de competició, interaccionant amb els assistents. També hem pogut conèixer a Tim Berners-Lee, inventor del www (World Wide Web).

Ha estat una experiència molt profitosa!