Jornades culturals 2007-2008

Els dies 12, 13 i 14 de març, es duran a terme les Jornades Culturals que enguany tracten el tema HIGIENE I SALUT.

Els alumnes d’ Educació Infantil treballaran el tema amb els següents tallers:

– Estampació

– Música

– Massatge-relax

– Hospital

– Conte

– Mòbil

– Olors

– Jocs de taula

Els alumnes de Primària treballaran els següents tallers:

– Primers auxilis

– Raspallada de dents (a càrrec de la dentista Sra. Betty Pérez)

– Anglès

– Música

– Postural (a càrrec de la fisioterapeuta Sra. Nuri Laguna)

Es combinaran aquests tallers amb xerrades a càrrec de la diplomada en infermeria Sra. Raquel Ligero i la Sra. Montse Salvachua, de l’Associació Catalunya contra el càncer. Tot això, juntament amb sessions de vídeos, manualitats,informàtica, projeccions i elaboració d’un dossier, completarà les activitats d’aquestes Jornades Culturals.

Agraïm la col·laboració de tot el claustre de mestres i persones alienes a l’escola que ho faran possible.

La Comissió d’Escola Verda