JOCS MULTICULTURALS

Aprofitant que aquesta setmana a l’escola celebrem la setmana intercultural, des de l’àrea d’educació física també hi hem volgut participar, realitzant jocs multiculturals.

Ens trobem en una escola amb multitud de cultures barrejades, d’aquesta manera tots els alumnes es senten indentificats d’alguna manera en les activitats.

Cada sessió tracta un continent en concret i es realitzen  jocs dels diferents països. Volem mostrar que tot i estar molt lluny un país d’un altre, els jocs poden ser molt semblants i per tant una bona forma d’agermanament i de transmissió d’informació i cultura.

Tots els alumnes de l’escola hi participen, des de P3 fins a 6è.

Pròximament penjarem les fotografies d’aquests jocs multiculturals.

Rosa, Neus i Natàlia