I Trobada d’aules d’acollida

Avui divendres hem celebrat la I Trobada d’Aules d’Acollida del Baix Empordà a la Nau dels 50 metres de Palamós, amb la participació de 131 alumnes i una vintena de docents.

La trobada ha estat organitzada al seminari de docents que atenen alumnat nouvingut: Parteix de trobades virtuals realitzades entre l’alumnat dels diferents centres, per tal de potenciar el treball de la llengua catalana com a vehicle de comunicació i l’acollida i el benestar emocional de tots els participants. És per aquest motiu que ha sorgit la necessitat de trobar-se i conèixer-se en persona i poder compartir una estona de jocs.

S’han presentat diferents espais lúdics en els quals tot l’alumnat ha participat amb el suport i acompanyament dels/les tutors/es i les assessores LIC. Per finalitzar, han intercanviat un petit detall confeccionat per ells mateixos.

Desitgem que aquesta iniciativa tan divertida es repeteixi ben aviat!