Guanyadors d’X(p)rimenta 2014!

Avui s’han publicat els guanyadors d’x(p)erimenta 2014 a la pàgina de recerca en acció

HEM ESTAT ELS GUANYADORS A LA CATEGORIA DE PRIMÀRIA AMB L’EXPERIMENT "QUÈ SÓN ELS NÚVOLS?"!!!

També hem obtingut una menció per l’experiment "Per què suren les coses?

Notícia de recerca en acció:

Un any més, les deliberacions del jurat no han estat senzilles, per l’enorme quantitat de vídeos rebuts (més de 180) d’arreu del territori. Però finalment no hi ha hagut més remei que triar, i s’ha acordat concedir  26 guardons, en forma de 5 premis i 21 mencions. Aquest conjunt de guardons seran lliurats el proper dijous 26 de juny en un acte que tindrà lloc a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació Aeroespacial (EETAC) de Castelldefels, de la UPC.

Els Premis i Mencions són els següents:

– Premi en la categoria de Primària a l’experiment Què són els núvols, realitzat per l’Escola Els Estanys (Platja d’Aro).

– Premi en la categoria d’ESO a l’experiment El principi de Pascal, que ha dut a terme el Institut Ausiàs March de Barcelona.

– Premi en la categoria de Batxillerat a l’experiment Separant mescles fet pel Centre d’Estudis Roca, de Barcelona.

– Premi al centre que ha promogut la màxima participació per al Centre de Recursos Pedagògics de la Garrotxa.

Premi  a l’originalitat per a l’Institut Manel Sales i Ferrer d’Ulldecona, que a través de l’assignatura ‘Vídeo i ciència’ promou la realització de vídeos originals i de qualitat.

MOLTES FELICITATS A TOTS PER LA FEINA BEN FETA!