Final WRO

El passat cap de setmana es va celebrar, a la Seu d’Urgell, la final estatal de la WRO amb 90 equips d’arreu de l’estat espanyol i Andorra. Hi vam participar amb 5 equips de l’escola, formats per  alumnes i exalumnes. El nivell és molt alt però van fer un molt bon paper.

• Equip Estanys1. Els petits de l’escola, amb alumnes de cinquè, van quedar quarts de la seva categoria.
  • Equip Estanys3, amb alumnes que l’any passat van acabar sisè, van quedar sisens.
  • Equip Arobot nouse, amb exalumnes que ara fan tercer d’ESO, van quedar setenes.
  • Equip Arobot mini, amb exalumnes que ara fan primer de batxillerat, van quedar vuitens.
  • Equip Arobot nano, els més grans, amb exalumnes de segon de batxillerat i primer d’universitat, van quedar segons, a les portes de classificar-se per la final internacional.

Moltes gràcies als alumnes per a la feina feta i les ganes de superar-se en tot moment i a les famílies pel suport mostrat.

Com deia Mahatma Gandhi : “La nostra recompensa es troba en l’esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa”.