FINAL NACIONAL DE ROBÒTICA A PLATJA D’ARO

Aquest cap de setmana l’escola Els Estanys, juntament amb la fundació Educabot i la col·laboració de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro organitza la final Nacional de la WRO

Aquesta és una competició de robòtica internacional on hi participaran 77 equips en diferents categories. Els millors classificats de cada categoria tindran la possibilitat de participar a la final mundial que es celebrarà a Tailàndia.

L’escola hi participa amb 6 equips:
Estanys Faverola i Estanys Trisky. Alumnes de 5è i 6è que presenten un projecte científic-robòtic.
Arobot Nano, Arobot mini, Arobot Dangerous i Arobot Infinity Alumnes de l’extraescolar de robòtica.

La competició es durà a terme el proper diumenge 16 de setembre al pavelló d’esports de Platja d’Aro de les 11 del matí a les 5 de la tarda. L’entrada serà lliure.

Hi esteu tots convidats!!!! Necessitem el vostre recolzament!!!