Final de la RoboCat a l’escola

Més de 300 concursants catalans de totes les edats participaran en la tercera edició de l’esdeveniment que començarà a l’abril

Barcelona, Girona, Tarragona, Lleida i Platja d’Aro seran les cinc seus on es disputarà la pròxima edició de la RoboCAT, la competició de robòtica que organitza l’associació El Racó dels Robotaires.

Les principals capitals catalanes acolliran les fases territorials i l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro, el dissabte, 5 de maig, acollirà la gran final amb la participació dels trenta equips que hagin superat les fases territorials. L’any passat, el centre platjarenc també va acollir la fase decisiva del torneig. Un fet que, sense dubte, és el reconeixement a l’excel.lent trajectòria dels equips de robòtica a l’escola a diferents competicions nacionals i internacionals han convertit el centre en un referent en el món de la robòtica escolar.