Exposició Contes del Món

Des del proper 28 de Gener fins el 4 de Febrer commemorarem el Dia de la No Violència i la Pau amb una exposició pels nens i nenes del centre amb contes i llibres en les llengües d’origen.

A hores d’ara disposem de moltes publicacions cedides per les famílies i que es retornaran un cop finalitzada la setmana. Els nois i noies podran mirar els llibres a la biblioteca al llarg de tota la setmana. Pel dia 30 de Gener es realitzarà un petit taller per Cicle Mitjà i Superior en el que a més de percebre les singularitats de les llengües que conviuen a l’escola, elaboraran el seu propi cartell lingüístic amb la paraula “PAU” en una llengua estrangera.

Material per treballar la integració de totes les llengües en l’àmbit escolar.