Estanys, Aro i Acció! Comença el projecte interdisciplinar emprenedor!

Avui ha començat el Projecte Interdisciplinar Emprenedor de l’escola sobre el cinema. Els nois i noies de cicle mitjà han gaudit de l’ambientació amb cartells cinematogràfics de grans dimensions per tota l’escola. Per començar hem revisat els nostres coneixements previs sobre el cinema. Després hem caminat fins l’Ocine per veure la pel·lícula Ainbo. Tot seguit hem esmorzat al Parc dels Estanys. Un cop a classe hem analitzat els valors de la pel·lícula, els diferents gèneres cinematogràfics i els oficis relacionats amb el 7è art. Tota una experiència per iniciar un projecte que al llarg de tota una setmana ens permetrà realitzar els nostres propis curtmetratges.